ارزش GFR من است 65 آیا این پایین و یا عادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارزش GFR من است 65 آیا این پایین و یا عادی

ارزش GFR من 65 است که از این پایین تر و یا عادی؟ در واقع، این تعداد کمتر از سطح عادی است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن و یا سوال مشابه، در لطفا.

همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی کلیه برای فیلتر کردن سموم و مواد زائد در خون از بدن ما. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR ما می توانیم تشخیص که مرحله بیماری در است.

در درمانگاه، زمانی که سطح GFR خود را بالاتر از 90ml / دقیقه است که به معنی عملکرد کلیه شما طبیعی است، یک بار آن را کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود شده است در برخی از درجه آسیب دیده. معمولا، مراحل CKD (بیماری مزمن کلیوی) عمدتا در GFR اندازه گیری و یا برآورد (گلومرولی میزان فیلتراسیون) است. پنج مرحله وجود دارد اما عملکرد کلیه در مرحله 1 نرمال است، و حداقل در مرحله 2 کاهش می یابد.

در واقع، GFR 65 پایین تر از سطح طبیعی است و در حال حاضر این بیماری در مرحله 2 است، اما تقریبا مرحله 3. بنابراین برای افراد مبتلا به این وضعیت، آنها باید اقدامات در حال حاضر برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را، حتی آن را معکوس می باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کمک به معکوس این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری های کلیوی و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: